سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندیشیدن همانند دیدن نیست ، چه بود که دیده‏ها چیزى را چنانکه نیست نشان دهد ، لیکن خرد با کسى که از آن نصیحت خواهد خیانت نکند . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :14
بازدید دیروز :0
کل بازدید :2483
تعداد کل یاداشته ها : 3
102/12/29
1:3 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
کلینیک سنجش شنوایی سما سمعک[0]
کلینیک شنوایی و تجویز سمعک سما با بهره گیری از متخصصین و ادیولوژیست های حرفه ای با بیش از 10 سال سابقه در زمینه سنجش شنوایی و تجویز سمعک و با استفاده از تجهیزات پیشرفته، زمینه خدمت رسانی و توانبخشی برای بهبود شنوایی و افزایش کیفیت زندگی افراد نیازمند به درمان را فراهم نموده است.خدمات این کلینیک عبارتند از : ارزیابی شنوایی ارزیابی و مدیریت وزوز گوش درمان سرگیجه و عدم تعادل ارزیابی و توانبخشی اختلالات پردازش شنوایی مرکزی توانبخشی آسیب شنوایی کودکان و بزرگسالان آزمون های مشاوره و تجویز سمعک ارائه خدمات قالب گیری و لابراتواری سمعک ارائه خدمات و لوازم جانبی سمعک

خبر مایه

معرفی برندهای سمعک


انواع برندهای سمعک عبارتند از :

سمعک اتیکن، سمعک ویدکس، سمعک زیمنس، سمعک فوناک، سمعک یونیترون،

سمعک استارکی، سمعک برنافن، سمعک اینترتون، سمعک ریساند، سمعک بلتون و ...

برندهای سمعک

سمعک اتیکن

سمعک های اتیکن

فعالیت سمعک اتیکن از سال 1904 می باشد. در این سال فردی به نام Hans demant اقدام به تاسیس شرکت اتیکن کرد.شرکت اتیکن برای تسخیر بازار سمعک در دنیا یک شعار جهانی دارد. “”people first معادل فارسی ان ” اول مردم” یا” اول کاربر” در زمینه استفاده از تکنولوژی های جدید، می توان شرکت اتیکن را از پیشروهای سمعک دانست. در سال 1991 اولین سمعک اتوماتیک را به بازار عرضه کرد. شرکت اتیکن از پیشرفته ترین کمپانی های سمعک می باشد که در کشور دانمارک فعالیت دارد.

 

سمعک ویدکس

سمعک ویدکس

تاریخچه سمعک ویدکس به سال 1956 می باشد. این کمپانی از جمله کمپانی های معروف دنیا در زمینه سمعک در کشور دانمارک قرار دارد. کمپانی ویدکس با داشتن بیش از 150 نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در دنیا، از جمله پرفروش ترین سمعک ها در بازار سمعک دنیا می باشد. بسیاری از سمعک های اخیر این کمپانی، مجهز به تکنولوژی وایرلس می باشد. در حال حاضر ویدکس مدعی داشتن تکنولوژی منحصر به فرد universal program sound technology می باشد.

 

سمعک زیمنس

سمعک زیمنس

شرکت سمعک زیمنس بنیان گذار صنعت سمعک می باشد.این برند دارای سابقه 130 سال در زمینه سمعک می باشد. در سال 1913 زیمنس اغازگر اولین خط تولید سمعک شد. این برند معتبر از کشور المان می باشد. چیزی که زیمنس را به عنوان برندی معتبر در جهان معرفی کرد پایبندی به تعهدات بود. زیمنس درسال 2014 یک تکنولوژی جدید به نام best sound technology را با فناوری binax معرفی کرد.محصولات زیمنس در ایران از محبوبیت بالایی برخوردار می باشند.

 

سمعک فوناک

سمعک فوناک

شرکت سمعک فوناک در سال 1947 در کشور سوئیس تاسیس گردید. در ابتدا با نام کمپانی electroakustiki for AG بود و بعدها به نام phonak AG تغییر نام داد. شعار کمپانی فوناک LIFE IS ON می باشد. معادل فارسی ان زندگی جاری است. این شرکت نیز از برترین تکنولوژی های روز دنیا بهره می برد. برای مثال فوناک در سال2010 از تکنولوژی +SPICE رونمایی کرد.کاربران در استفاده کننده ازاین تکنولوژی رضایت بسیار زیادی در محیط های نویزی داشتند.

 

سمعک یونیترون

سمعک یونیترون

تاریخچه سمعک یونیترون به سال 1964 در کشور کانادا برمی گردد. از کمپانی های موفق در زمینه سمعک می توان به یونیترون اشاره کرد. این کمپانی در بیش از 20 کشور دنیا نمایندگی دارد که خدمات پس از فروش بسیار عالی را به کاربران ارایه می دهند. سمعک یونیترون به بیش از 45 کشور دنیا سمعک می فرستد. نکته مهم در باب کیفیت سمعک های یونیترون تست بروی افراد کم شنوا می باشد.در صورت عملکرد افراد کم شنوا ، محصول روانه بازار می شود.

 

سمعک استارکی

سمعک استارکی

تاریخچه سمعک استارکی به سال 1967 بازمی گردد. دفتر این سمعک در امریکا قرار دارد. انواع سمعک در این کمپانی تولید می شود.سمعک استارکی در بیش از 18 کشور دنیا نمایندگی دارد. این برند، در ایران نیز فروش خوبی دارد. سمعک های سری Z در این کمپانی از جمله سمعک های بدون سیم یا سمعک وایرلس می باشند. استارکی سطوح مختلفی از تکنولوزی ها را در محصولاتش قرار می دهد که این سطوح به کمک اعداد مشخص می شود.

 

سمعک برنافون

سمعک برنافون

سمعک برنافون از جمله برندهای معروف سمعک می باشد که در شهر برن سوئیس قرار دارد. برنافون با نام قدیم Gfellar AG وارد بازار شد. این شرکت در سال 1942 شروع به کار کرد و در سال 1946 اولین سمعک را به بازار عرضه کرد. این شرکت به مرور زمان توانست بازار کشورهای گوناگون را به دست بگیرد. برنافون برای تمامی انواع و سطوح آسیب‌های شنوایی محصولات خود را طراحی و عرضه می‌کند. این محدوده شامل سمعک‌های پشت گوشی، داخل مجرای شنوایی، کاملا داخل مجرای شنوایی و مدل گیرنده داخل گوش می‌شود.

 

سمعک اینترتون

 

کمپانی اینترتون در سال 1962 توسط HANS HERBERT TURKو Helmeth J.Turk در کلن آلمان تاسیس شد. در سال 1985 نسل دوم خانواده Turk به کمپانی سمعک اینترتون ملحق شد. شرکت اینترتون در سال 1992 اولین سمعک های قابل برنامه ریزی را روانه بازار کرد. درسال2005 کمپانی اینترتون با گروه GN Resoundادغام شد.در سال 2009 اینترتون گروه سمعک های AVIO را معرفی کرد و هر 3 خانواده کامل آن را همزمان عرضه کرد.. در همین سال کمپانی اینترتون شعار Essential Hearing را به ثبت رساند.

 

سمعک ریساند

سمعک ریساند

تاریخچه تاسیس شرکت سمعک ریساند به سال 1943 بر می گردد. این شرکت بعد از چهار سال از تاسیس بلافاصله اولین سمعک خود را وارد بازار کرد. سمعک ریساند ایر (Air)در سال 2003 از جمله نواوری مهم این کمپانی بزرگ می باشد که علاوه بر بالاترین کیفیت صدا، کانال گوش را به طور کامل مسدود نمی کرد و این نکته از بزرگترین امتیازات این نواوری بود. ریساوند انواع گوناگونی از جدیدترین تکنولوژی‌ها را در اختیار دارد که سبب برتری دستگاه‌های طراحی شده توسط این شرکت می‌شوند. سیستم پردازش صوت ریساند صداها را به بهترین و شفاف‌ترین صورت ممکن منتقل می‌کند و با شبیه‌سازی عملکرد گوش واقعی، درک بسیار خوبی از صحبت افراد را به ارمغان می‌آورد.

سمعک